Cuma, Eylül 2

Açlık Oyunları Serisi


Her ne kadar 'okudum hayatım değişti' dediğim bir kitap henüz olmadıysa da 'okudum ve unutamıyorum' kısmına sahibim. Açlık Oyunları serisi de 'okudum ve unutamıyorum' kısmında...

Duygusal birisi olmamama rağmen bu kitaptaki Katniss ve Peeta'nın aşkı beni etkilemedi değil. Tabii bu kesinlikle sadece aşk kitabı değil. Baya maceralıydı. Ateşler içindeki Katniss Everdeen'ın başlattığı devrim. Sanırım en çok etkilendiğim buydu. Tabii bir de etkilendiğim kitapların kapakları. Basit bulmadım aslında, hoş buldum ama bir mesajın olduğunu da ilk başta anlamadım.


Doğrusu okumasaydım anlamazdım da bir bakıma.
Okuyan bilir, alaycı kuş Katniss'i simgeliyordu iğnesinden dolayı. İlk başta alaycı kuş dairenin içinde hapsolmuş durumda, sonra yavaşça özgür oluyor ve en sonunda Alaycı Kuş (Katniss) özgür! Çok zekice.

Ayrıca bu serinin filmi çıkacakmış tek film halinde. Filmin çıkması hakkında hiç konuşmayacağım, sadece tek filme bu üç kitabı nasıl sığdıracaklar merak ediyorum. Olay Twilight'a dönmese iyi olur. Sevdiğim sahneler hep kayıptı ve çok değiştirmişlerdi.

Yine de merak ettiklerimi buradan bakıyorum. Son olarak kısa bir film koyacağım. Bu sadece canlandırılmış, karakter Katniss ve Rue değil.

<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/YOoYp0L-zxg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Hiç yorum yok: