Pazar, Eylül 25

Supernatural - bir daha asla

Cidden bir daha asla supernatural kitabı okuma gibi bir hata yapmayacağım. Daha fazla sıkıcı olamazdı! En iyisi sen benim favori dizim ol, olur di mi?

Normalde sıkı bir supernatural hayranı olmama rağmen bu kitapta anlatılan bölümü bir türlü çıkaramadığımı söylemek istiyorum. Aklımda yok böyle bir şey. Bazı bölümlelrde aydınlanma oldu gibi geldi ama sonrası yok. Kesinlikle anlatımı sevmedim. Dean çok kasıntı geldi, oysaki öyle değil! En sevdiğim karakter o. Ama dediğim gibi anlatımdan olsa gerek bana çok sıkıcı geldi. Alt tarafı iki yüz doksan sayfalık kitap hiç bitmeyecekmiş gibi geldi. Bu kitabın bana en çok kattığı  şey; son üç sayfa oldu açıkçası. Şöyle ki;




Birçoğunu henüz bilmiyorum. Adını duymadıklarım dahi var ama Supernatural'ın zevkine güvenim sonsuz. Eeh kendime yeni bir uğraş çıkarmış oldum.

not: ilk önce kayıp sembole başladım ama çok illuminati tarzı geldi. sıktı. bende supernaturalı bitirdim fakat bugün yeni bir kitap aldım; uçurtma avcısı. onu okumayı hepsinden çok istiyorum!

Sayfa: 295

Arka Kapak: Sam ve Dan'in annesi, esrarengiz ve şeytani bir güç tarafından tam yirmi iki yıl önce öldürülmüştü. O günden sonra Sam ve Dan'in babası, Amerika'nın arka sokaklarında, karanlık köşelerde yaşayan doğaüstü yaratıklar hakkındaki her şeyi iki kardeşe öğretecekti, nasıl yok edileceklerini de...
Sam ve Dan, New York'a sıradan bir perili ev olayı için gelmişti. En azından başta böyleydi. Çünkü bir rockçının evinde inleyip duran hayaletten çok daha önemli, büyük ve ölümcül şeyler de olup bitiyordu etrafta. İki üniversiteli öldüresiye dövülmüştü ve dahası, saldırgan tek kelimeyle 'tuhaftı. New York gerçeğini bile aşan acayiplikte bir cinayet meselesi de vardı. İki kardeşin, kendilerini Edgar Allan Poe'nun tüyler ürpertici öykülerinden esinlenen bir katliam zinciri içinde bulması uzun sürmedi.
Ele geçirdikleri her ipucu, onları Poe klasiklerinden birine götürüyordu. Şimdi, öykünün sonunu yeniden yazmaları lazımdı. Zira var olan sona göre katil, iki kardeşin işini sonsuza dek bitirecekti.
Sam ve Dan, nasıl öldüreceklerini öğrenerek büyümüştü. Kötülüğün peşine düşecek güce sahiptiler.
"New York'un arka sokaklarını hiç bilmesem de, Wİnchester kardeşlerle kendimi Bronx'un orta yerindeymişim gibi hissettim."
"Supematural hayranlarını ancak bir sonraki romana kadar avutabilecek, so-luksuz bir hikaye."
Keith R.A. DeCandido'nun otuzun üzerinde romanı ve birçok hikayesi var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende bi supernatural hayranıyım, bağımlısıyım.:D bu kitabı okumaya başladım. ama bence bu kadar fazla kötü eleştiri yapmamalısın.